Tänään oli kauan odotettu Ojansivun Katjan keppi ja kontaktikoulutus!

Hommat aloitettiin keppitreenillä. Tässä linkki Ulpun kujatreenin kahteen viimeiseen suoritukseen: http://www.youtube.com/watch?v=eGdWFt6-Nxc&list=UUL4QqESxdR0i_KPPGeQEbIQ&index=1&feature=plcp

Toistoja tehtiin seitsemän kaikkiaan, joka kerta kujaa kaventaen. Yhden yhtä hutia/virhettä sieltä ei tullut, joka on tietenkin hieno homma, mutta kun niitä yleensä joka treenikerralle kuitenkin sattuu, niin olisi tavallaan ollut kiva saada korjausehdotus kouluttajalta.... Mutta ei väkisin

Aika superiltahan se miun silmään näyttää, mutta arvatkaa onnistuuko tuo kun seuraavan kerran yksin yritän tuosta jatkaa...  No, palautteena jokatapauksessa tuli, että hyvällä mallilla ja että pari kertaa viikossa treenaten ei pitäis kauaa enää mennä että kuja on kiinni....

Kontakteista en jaksanut tehdä vielä videokoostetta, mutta siellä tuli palautetta lähinnä hitaasta alastulosta, johon en hirveästi ole tajunnut kiinnittänyt itse huomiota, paitsi torstaina taisin mainita A:lla että "sikahidas"... Ei se siis mikään megamegahidas ole, mutta himmaa kuitenkin. Tähän selitykseksi sain kaksikin asiaa. Ensimmäinen on tod.näk. se, että kun teen melkein aina niin, että juoksen itse surutta ohi koiran tehdessä A:ta niin Ulpu vastareaktiona miun vauhdille hidastelee koska tietää että sen kuuluu pysähtyä, se keskittyy tavallaan tekniseen tekemiseen joka sitä sitten hidastaa. Ja toinen syy -jonka esiin nousemisesta olen erittäin tyytyväinen- on se, että kun meillä ei ole "alastulokontaktin jälkeistä elämää" niinsanotusti. Eli kun mie aina poikkeuksetta pysäytän melko pitkäksi aikaa, ja monesti lopetankin treenin alastulopysähdykseen... että kannattais treenata myös ns. läpijuoksujakin joka tarkoittaa siis pikaista kontaktilta lähtöä/jatkamista, vaikkakin ja vain ja ainoastaan luvan kanssa ja siis 2on2off tehden... Mutta kun se on niin pelottavaa, entäs jos se rupeaakin perseilemään... No, näitä pitää vaan osata tehdä oikea määrä suhteessa niihin "totaali" pysähdyksiin. Myöskin kosketusalusta otettiin takaisin käyttöön ja sekin nopeutti alastuloa.

Kaikki tuo edellä sepustettu tieto tuli kyllä todella tarpeeseen. Haluan TOSIVARMAT kontaktit, mutta täytyy pitää mielessä että rata jatkuu kontakteilta "oikeassa elämässä"...